Przetargi

Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Wysokiej Głogowskiej

Wysoka Głogowska: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.
Numer ogłoszenia: 114443- 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głog.,woj. podkarpackie, tel. 17 7726316, fax  17 7788306

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. według zestawień stanowiących załącznik Nr 1 Pakiet od I do VII.  

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Załącznik Nr 1 Pakiet I – Warzywa i owoce

Załącznik Nr 1 Pakiet II – Różne artykuły spożywcze
Załącznik Nr 1 Pakiet III – Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja 
Załącznik Nr 1 Pakiet IV – Wyroby gotowe - garmażeryjne
Załącznik Nr 1 Pakiet V – Mięso, drób i wędliny
Załącznik Nr 1 Pakiet VI – Ryby i mrożonki 
Załącznik Nr 1 Pakiet VII – Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

15300000-1, 03212100-1, 15800000-6,  15500000-3, 03142500-3, 15851000-8, 15894000-1, 15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0, 15200000-0, 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5, 15810000-9

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba Pakietów: I - VII.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11 ( wrzesień 2016 – lipiec 2017 )

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający określa szczegółowo sposób oceny spełniania tego warunku w § 5 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

Oferta winna zawierać:

1.Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części, w których Wykonawca ubiega się o zamówienie i podpisany pod oświadczeniami wraz z Formularzem ofertowym zawierającym zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny, sporządzonym dla wybranej przez Wykonawcę części według załącznika nr 1 do SIWZ Pakiet I - VII.

2.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.

3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

Ponadto:

1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści SIWZ.

2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie (w formie wydruku komputerowego, na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmywalnym atramentem), z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy), a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie) imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej parafowana. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez Wykonawcę.

4. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy).

5.Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

6. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę.

7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.Koperta/opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w § 6 pkt. 4 SIWZ.

8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio § 10 pkt 6. Na kopercie/opakowaniu należy dodatkowo umieścić odpowiednie zastrzeżenie zmiana oferty lub wycofanie oferty.

9. Informacje wymagane od Wykonawców, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 oraz 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

10. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik toczącego się postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.zswg.bipoświata.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zswg.bipoświata.pl lub w sekretariacie szkoły

IV.4.4) Termin składania ofert  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
15.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głogowska. (sekretariat szkoły).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE PAKIETÓW CZĘŚCIOWYCH

PAKIET I: NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Pakiet I – Owoce i Warzywa

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet I, który jest integralną częścią umowy.
  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15300000-1, 03212100-1
  • Czas trwania lub termin wykonania : od 01 września 2016 r.
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PAKIET II: NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Pakiet II – Różne artykuły spożywcze

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet II, który jest integralną częścią umowy.
  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15800000-6,
  • Czas trwania lub termin wykonania :od 01 września 2016 r.
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PAKIET III: NAZWA:Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r..

Pakiet III – Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet III, który jest integralną częścią umowy.
    • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15500000-3, 03142500-3
    • Czas trwania lub termin wykonania: od 01 września 2016 r.
    • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PAKIET IV: NAZWA:Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet IV – Wyroby gotowe – garmażeryjne, produkty mączne świeże

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet IV, który jest integralną częścią umowy.
  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15851000-8, 15894000-1
  • Czas trwania lub termin wykonania: od 01 września 2016 r.
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PAKIET V: NAZWA:Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Pakiet V – Mięso, drób i wędliny

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet V, który jest integralną częścią umowy.
  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0
  • Czas trwania lub termin wykonania: od 01 września 2016 r.
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

PAKIET VI: NAZWA:Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Pakiet VI – Ryby i mrożonki

    • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VI, który jest integralną częścią umowy.
    • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15200000-0, 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5
    • Czas trwania lub termin wykonania: od 01 września 2016 r.
    • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

PAKIET VII: NAZWA:Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Pakiet VII – Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VII, który jest integralną częścią umowy.
  • Wspólny Słownik Zamówień (CPV):15810000-9
  • Czas trwania lub termin wykonania: od 01 września 2016 r.
  • Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2016 09:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Kwarta
Ilość wyświetleń: 772
01 lipca 2016 10:36 (Jolanta Kwarta) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2016 09:53 (Jolanta Kwarta) - Dodanie załącznika [zalacznik_7.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2016 09:52 (Jolanta Kwarta) - Dodanie załącznika [zalacznik_6.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)